Rejsy

Rejs PP16


3278 PLN

3450 PLN

Piękne fiordy dalekiej Norwegii

  • Termin: 28.07.2024 - 04.08.2024
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 60-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 8
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 0
Ålesund Hjørundfjorden Sognefjorden Fjærland Bergen

NISKA ZALICZKA I GWARANCJA CENY

Chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! A koszty rejsu były niezmienne.  

Oto nasza propozycja:

 Zaliczka zmniejszona do 20% ceny rejsu;
 Dopłata pozostałych 80% na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu;
 Gwarancja niezmiennej ceny od momentu rezerwacji; 

Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca oraz niezmienną cenę. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu. 

Jeżeli ze względu na powrót epidemii COVID19 zamknięte będą granice, obowiązywać będzie kwarantanna po powrocie lub ograniczona będzie możliwość żeglowania - odwołamy rejs i natychmiast zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze. 

Jeżeli natomiast przez szalejącą inflację będziemy zmuszeni do podniesienia ceny rejsu - podwyżka nie będzie dotyczyć osób, które mają rezerwację.  

 

A fiordy z ręki nam jadły

Norwegia oglądana z pokładu jachtu, to najlepszy sposób zobaczenia najpiękniejszych jej zakątków i poznania walorów tego kraju z innej perspektywy. Podpłyniemy pod wodospad, zatrzymamy się na maleńkiej zielonej wyspie, wybierzemy się na trekking po fiordach, zachwycimy się zielenią i niezwykłymi widokami. Będziemy też wypatrywać słynnych trolli zamieszkujących górzyste tereny.

Sognefjordem

O norweskich trollach napisano wiele legend i jeszcze więcej historii. Trolle powstały z kamieni, unikają słońca, ponieważ jego promienie zamieniają je w głazy. Wśród mieszkańców Norwegii trolle nie mają zbyt dobrej opinii. Uważane są za brzydkie, pozbawione poczucia humoru, mało inteligentne, złośliwe, a nawet niebezpieczne i zionące wyjątkowo nieprzyjemnym zapachem z ust. Trolle zamieszkują wyjątkowo piękny fiord – Trollfjorden. Więc jeżeli nie chcesz ryzykować spotkania z trollem, lepiej tam się nie wybieraj. Według legendy, norweskie trolle są głównie płci męskiej. Jednak istnieje też żeńska odmiana trolli – huldra. Co ciekawe, ma zdolność przemieniania się w wyjątkowo piękną kobietę. Znane są przypadki małżeństw ludzi z trollami. Zazwyczaj prawda wychodzi dopiero po kilku latach, gdy trollica traci czujność i przemienia się w brzydką i złośliwą istotę. Więc, jeśli masz słabość do pięknych kobiet, w Norwegii radzimy uważać 

troll, trolle w Norwegii

Rejs w Norwegii to idealne połączenie żeglarstwa i pieszych wędrówek pozwalające odkryć ten rejon z dwóch różnych perspektyw. Naszą żeglarską przygodę zaczniemy w Bergen, mieście otoczonym górami, z niezwykłym drewnianym starym miastem i 300 dniami deszczowymi w ciągu roku... wierzymy, że my trafimy na jeden z 65 słonecznych dni. Jacht będzie stał niedaleko targu rybnego, dla wielbicieli owoców morza, będzie to idealna okazja, aby spróbować np. kanapki z krewetkami.

 Bergen, jacht w Bergen, rejs

Po wypłynięciu z Bergen ruszymy w stronę Sognefjorden, to najdłuższy fiord na świecie. Ma aż 204 km długości, a w najgłębszym miejscu osiąga 1308 m głębokości.  Sognefjord leży w jednym najpiękniejszych norweskich regionów, czyli Vestlandet. Wokół fiordu znajduje się olbrzymia ilość niesamowitych tras trekkingowych, punktów widokowych i atrakcji turystycznych. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Sognefjordem, Norwegia

Dalej popłyniemy na północ, zachwycając się krajobrazami, fiordami, zielenią, wodospadami i typową norweską zabudową. Kolejnym przystankiem będzie Nordfjorden. Położony nad brzegami fiordu Eidsfjord, odnogi Nordfjord, w okolicach najgłębszego jeziora w Europie Hornindalsvatnet, liczącego 514 m. Gdy, już będziemy myśleć, że piękniej być nie może pożeglujemy do Hjørundfjord, najbardziej idyllicznego fiordu w Norwegii, otoczonego Alpami Sunnmøre, niezwykłymi górami, które kuszą wizją pięknych wędrówek. Oczywiście pomiędzy zachwytem przyrodą i naturą będziemy odwiedzać małe norweskie wioski, pełne uroku i unikatowego klimatu.

Hjornfjord, Norwegia

Geiranger, Norwegia, siedem sióstr

Naszą norweską przygodę zakończymy w Alesund, mieście otoczonym wysepkami i fiordami. Alesund nazywanie jest Secesyjną Perłą Norwegii. Piękne stuletnie kamienice zachwycą nie tylko osoby interesuje się architekturą tego okresu. Kamienice są stuletnie, ponieważ w nocy 23 stycznia 1904 roku w mieście wybuchł pożar, który zniszczył Alesund doszczętnie. Spłonęło 850 domów, a niemal 12 tysięcy osób zostało pozbawione dachu nad głową. Co ciekawe, w pożarze zginęła tylko jedna osoba. Wydarzenia te poruszyły ludzi w całej Europie, skąd statkami płynęła pomoc dla mieszkańców, aby mogli przetrwać zimę i odbudować swoje domy. Pamięć o styczniowej nocy jest nadal silna wśród mieszkańców norweskiego miasteczka. Współczesny Alesund, poza urokliwymi uliczkami i pięknymi kamienicami, oferuje kilka punktów widokowych, z których rozciąga się oszałamiająca panorama na okolicę.

Alesund, Norwegia, rejsu w Norwegii

Alesund, Norwegia, rejsy w Norwegii

Do domu wrócimy z setkami zdjęć, niepowtarzalnymi wspomnieniami i rodzącymi się planami kolejnych żeglarskich wypraw.
To jak będzie dokładnie wyglądać trasa naszego rejsu okaże się w trakcie jego trwania. Pamiętajmy, że to rejs morski, a nie wycieczka autokarem. Jedno jest pewne, będzie oszałamiająco pięknie.

Norwegia, rejs w Norwegii

Proszę pamiętać, że przebieg żeglarskiego rejsu morskiego jest w ogromnym stopniu uzależniony od bardzo wielu czynników, w tym od warunków pogodowych, tolerancji warunków morskich przez załogę, kwestii technicznych związanych z jachtem i wielu, wielu innych. Podana trasa jak i opis rejsu jest jedynie naszym planem. Zawsze staramy się go zrealizować w pełni, ale o ostatecznej trasie i przebiegu rejsu decyduje wyłącznie kapitan. 

Ponadto trzeba brać pod uwagę, że eksplorując norweskie wybrzeże i fiordy z pokładu jachtu, często musimy wspierać się pomocą silnika. Staramy się wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję do postawienia żagli, jednak specyfika wąskich i krętych fiordów jest taka, że często silnik jest jedynym rozwiązaniem.

 

ZBIÓRKA, ROZPOCZĘCIE I ZAKOŃCZENIE REJSU

Rejs rozpoczynamy w Alesund w niedzielę 28.07. Nie ustalamy dokładnej godziny zbiórki, ponieważ załoga przylatuje o różnych godzinach. Czekamy na Was na pokładzie przez cały dzień. Jacht będzie zacumowany w marinie Brosundet Gjestebrygge w samym centrum miasteczka. Z lotniska Alesund/Vigra do Alesundu kursuje autobus FB65. Bilety można kupić przez internet lub u kierowcy. Koszt przejazdu 155 NOK.

Gdy wszyscy będziemy już w komplecie, kapitan przeprowadzi szkolenie i zaplanuje wypłynięcie z portu.   

Do Bergen wpłyniemy w sobotę 03.08 popołudniu. Jacht zacumujemy w  w jachtowej części portu, tuż koło słynnego targu rybnego, w Bergen Havn. Z portu uczestnicy we własnym zakresie i na własny koszt przejeżdżają na lotnisko w Bergen. Z okolicy mariny kursuje bezpośredni tramwaj numer 1. Czas przejazdu 40 minut, koszt biletu 115 NOK.

Dzień wymiany załogi w Alesund i Bergen wymaga od wszystkich odrobiny elastyczności i wyrozumiałości. Poszczególni uczestnicy docierają na jacht o różnych godzinach. Stara załoga opuszcza jacht również w różnym czasie. Zatem przez jakiś czas na pokładzie jest częściowo i stara i nowa załoga. Kapitan zadba o odpowiednią organizację tego czasu. Jednak bardzo prosimy o żeglarską współpracę i wyrozumiałość. 

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie.     

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 70-100 godzin, w zależności od pogody i  intensywności rejsu.  

 

Pyszne wyżywienie

Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. Choć w Norwegii nie mamy możliwości dostarczenia na jacht prowiantu przed rejsem (tak jak ma to miejsce na pozostałych naszych rejsach) - o zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. Pełne wyżywienie w trakcie rejsu jest wliczone w cenę rejsu. Co biorąc pod uwagę norweskie ceny jest bardzo dobrą wiadomością. :) Zakupy robimy na bieżąco, w trakcie rejsu, w lokalnych sklepach i marketach. Zakupami zarządza kapitan, jednak pomoc załogi np. w przyniesieniu zakupów z pobliskiego sklepu na jacht jest mile widziana. Gwarantujemy, że na jachcie nie zabraknie świeżych wędlin, nabiału, owoców i warzyw. Wedle inwencji wacht kambuzowych kupujemy na bieżąco mięso, ryby lub owoce morza na obiad. W bakistach znajdziecie również napoje bezalkoholowe, słodycze, przekąski i wiele wiele innych produktów. 

Ogromnym urozmaiceniem rejsów norweskich jest możliwość łowienia ryb. Jeżeli tylko macie smykałkę do wędkowania, tutejsze wody są rajem dla wędkarzy. A świeża rybka prosto z fiordu smażona tuż pod wodospadem.... na wielu rejsach tak wyglądała duża część obiadów. 

Dla wegetarian kupujemy specjalne produkty w ramach ich dostępności, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych takich jak wegańska czy bezglutenowa. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu. 

Jako ciekawostkę powiemy, że na jachcie jest też automat do wypieku chleba. Wystarczy wrzucić do niego w odpowiednich proporcjach składniki, włączyć, poczekać 3 godziny i wyjąć pachnący bochenek gorącego chleba. :)

 

REJS W FORMULE ALL INCLUSIVE

Jeżeli zastanawiasz na czym polega rejs w formule All Inclusive - już wyjaśniamy. My bierzemy na siebie całość organizacji rejsu, a Ty skupiasz się na czerpaniu radości z żeglowania. :)

To my zapewniamy kasę jachtową i organizujemy zakupy prowiantu w trakcie całego rejsu. Dbamy o świeżą pościel i sprzątanie jachtu po rejsie. Kapitan opłaca postoje jachtu w porcie, paliwo, gaz, wodę i inne niezbędne koszty. Jeśli w trakcie rejsu zabraknie pieczywa, owoców czy innych produktów - dokupimy je w najbliższym porcie. I co najważniejsze - to wszystko wliczone jest w cenę rejsu! 

Nie zaskoczymy Cię składką do kasy jachtowej; zrzutką na paliwo - bo mało wiało; dopłatą - ponieważ marina była za droga. Nie pobieramy też od uczestników kaucji za jacht. 

Nasi uczestnicy bardzo doceniają wygodę takiego rozwiązania.
 

Kapitan


Dominik
Nowak

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 25 lat
  • Stopień: kapitan jachtowy
  • Staż morski: 10000Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
Dominik dołączył do załogo Kubryka w 2022 roku i wiemy, że mamy ogromne szczęście, że możemy z nim współpracować. Pełen zaangażowania, pasji i profesjonalizmu. Załogi doceniają Dominika za poczucie bezpieczeństwa oraz wiedzę, którą bardzo chętnie się dzieli. 

Brązowy medalista Morskich Żeglarskich Mistrzostw Polski Załóg Wieloosobowych- 2019
Brązowy medalista Morskich Żeglarskich Mistrzostw Polski Załóg Dwuosobowych - 2020
Srebrny medalista Długodystansowych Mistrzostw Polski w klasie T2 - 2021


Tak o Dominiku piszą jego załoganci, co ważne otrzymuje jedynie pozywtyne opinie!

"To świetny kapitan, z ogromną wiedzą i dobrym przygotowaniem edukacyjnym. Dominik ma „to coś”, co sprawia, że bardzo dobrze przekazuje on wiedzę. Dodatkowo to po prostu bardzo otwarta i uprzejma osoba, pełna przykładów z życia własnego i potrafiąca również multimediami uwidocznić wiele teoretycznych zawiłości lub odpowiedzieć na nietypowe pytania. Taki instruktor to skarb. Również jego pokłady cierpliwości są niewyczerpane".Robert Jezierski

"Dominik pomimo młodego wieku posiada walory starych wyjadaczy morskich. Jest spokojny i cierpliwy, a wieczorami dusza towarzystwa chętnie opowiadająca o swoich przygodach. Chętnie dzieli się wiedzą, którą stara się przekazać w bardzo czytelny sposób. W trudnych chwilach szybko podejmuje decyzje i bierze za nią pełną odpowiedzialność. Czułem się bezpiecznie wiedząc, że czuwa cały czas nad przebiegiem rejsu". Krzysztof Zagawa

"Z Dominikiem pływało się super! Widać spore doświadczenie, również regatowe, jego uwagi dotyczące trymowania żagli były bardzo pomocne i na pewno będą przydatne w przyszłości. Myślę, że mniej doświadczone osoby doceniły krótkie szkolenie z nawigacji, które zorganizował w czasie rejsu. Dominik jest zaangażowany, dba o dobre nastroje na jachcie i… świetnie gra na gitarze. Jednak najważniejsze, że czuliśmy się bardzo bezpiecznie pod jego bacznym okiem, również w czasie nocnych przelotów". Michał Gruchalski

"Kapitan świetnie się sprawił. Bardzo kompetentny, multum wiedzy i porad praktycznych; dużo cierpliwości do kursantów i zapewnienie bezstresowej atmosfery - dla mnie miało duże znaczenie. Dominik też dawał dużo przestrzeni do samodzielności i praktykowania manewrów - to pomogło w przygotowaniu do egzaminu, ale również w przygotowaniu do przyszłego samodzielnego pływania".Viktoria Gałecka
"Dominik - młody, dojrzały, bardzo inteligentny chłopak, dobra twarz Kubryka, po prostu się go lubi, świat zdobywa za co trzymam kciuki :) umie się dostosować do załogi (również starszej), zadbać żeby ludzie byli zadowoleni, ale jednocześnie wszystko z charyzmą i sensowny porządek na łódce jest. Samo szkolenie przyjazne i szkolące :) Charyzmatyczny człowiek wielu talentów, budzi zaufanie w kontekście umiejętności żeglarskich, po prostu się go lubi i dobrze czas na jachcie spędza - u Dominika bez rygorów, ale z głową. Jak z Kubrykiem to tylko z Dominikiem :)" Dorota Stomma
"Kapitan Dominik Nowak wykazał się dużym profesjonalizmem. Zajęcia prowadził metodycznie pogłębiając wiedzę i umiejętności kursantów. Był spokojny i opanowany mimo zdarzających się błędów popełnianych przez  kursantów. Tłumaczył każdy element ćwiczenia, następnie sam go wykonywał, w końcu wielokrotnie pod Jego nadzorem realizowali go kursanci. Panu Dominikowi należy się najwyższa ocena". Rafał Klaus

"W kwestii prowadzącego rejs kapitana Dominika Nowaka, to pomimo młodego wieku reprezentuje on duże doświadczenie i profesjonalizm. Podczas rejsu był cierpliwym nauczycielem, nie tracąc przy tym poczucia humoru i luzu, co sprawiło że cała załoga czuła się bezpiecznie i swobodnie. Wrażenie robiły prowadzone przez niego manewry, gdzie z iście stoickim spokojem radził sobie w zatłoczonych portach". Karol Śliwa

O sobie

Nie pamiętam kiedy pierwszy raz powiedziałem Mama czy Tata, nie pamiętam kiedy pierwszy raz przeszedłem sam z salonu do kuchni, tak samo nie pamiętam kiedy pierwszy raz postawiłem nogę na łódce. Pamiętam za to szalone pływanie mojej Mamy na Maku i to jak po tej przejażdżce pięcioletni Dominik zarzekał się, że nigdy już na żagle nie wróci - najwidoczniej żartował. Pamiętam ból pleców od wyciągania pędnika z wody setny raz i słowa Ojca "Dominik odpadnij, na dziób pędnik i wybierz” i tak rok za rokiem, po roku rok.

I pamiętam, że zawsze stałem za sterem…

Nazajutrz po maturze byłem już w Gdyni, zamieszkałem na łódce. Jeden sezon, drugi sezon, port mnie nauczył słuchania, bo jachty mówią tylko do tych, którzy je kochają. Kiedy ludzie pytają dlaczego to robię, co jeszcze w tym widzę odpowiadam, że nie wiem, nie znam odpowiedzi, ponieważ nie jest to racjonalne, żeglarstwo uczy miłości.


Nie liczę godzin na morzu czy oceanie, nie liczę mil, liczę godziny spędzone na lądzie z bliskimi - tych jest zdecydowanie mniej.
Stawiam na żeglarstwo nie tylko by dopłynąć do portu, lecz również po to by zrozumieć sens tej drogi, stawiam na wychowanie żeglarzy. Przychodząc do mnie na łódkę chcę Wam pokazać to co widzę i czuję ja, czyli coś czego nie da się przelać na papier, przeczytać w gazecie, czy zobaczyć w telewizji... po resztę musicie przyjść sami. Zapraszam :)

Jacht

Bavaria Cruiser 46 (2020) - Muttland

Nazwa: Muttland
Typ: Bavaria Cruiser 46
Rocznik: 2020
Długość: 14.24 m
Szerokość: 4.35 m
Ilość kabin: 4
Ilość WC: 3
Zanurzenie: 2.10 m
Żagle: 122 m²
Silnik: 55 KM

Jeżeli chodzi o nasze jachty, to nie chodzimy na skróty. Nie uznajemy kompromisów. I oferujemy Wam to co najlepsze. W tym roku po Morzu Bałtyckim żeglujemy na jachcie Bavaria Cruiser 46 z rocznika 2020. Jacht jeszcze pachnie nowością! Ten jacht został wyróżniony prestiżową nagrodą "European Yacht of the Year" i wcale nas to nie dziwi. 

Nasza "bawarka" jest duża. 14 i pół metra długości daje masę miejsca pod pokładem i zapewnia doskonałe właściwości nautyczne. Dwie płetwy sterowe zapewniają doskonałe trzymanie kursu w przechyle. Nowoczesne rozwiązania zarówno na pokładzie jak i pod nim dają załodze bezpieczeństwo, komfort i niezwykłe żeglarskie emocje.  

Cztery dwuosobowe kabiny, trzy łazienki, przestronna i bardzo jasna messa, kambuz z dwiema lodówkami - to wszystko przemyślane i zaplanowane tak, aby zapewniać wygodę, funkcjonalność i komfort. Zapraszamy na pokład!  

 
Rejsy po Północnym

Wnętrze jachtu Bavaria Cruiser 46 jest zaprojektowane dla wygodnego ugoszczenia 9 osób załogi. Pod pokładem znajdują się cztery dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem. W kabinach są kołdry, poduszki i świeża pościel. Jacht ma cztery łazienki. W dwóch rufowych znajduje się toaleta z prysznicem. Na dziobie umieszczone są osobno toaleta na prawej burcie i prysznic na lewej burcie.  

Rejsy po Morzu Północnym


Mesa (salon) wyróżnia się przestronnością i dużą ilością światła słonecznego wpadającego przez liczne okienka. Ciekawym rozwiązaniem są rozkładane dodatkowe siedzenia przy stole, tak aby pomieścić wygodnie naraz całą załogę. Kambuz (czyli kuchnia) przypomina tą domową. Długi i szeroki kamienny blat w kształcie litery L pozwoli przygotować nawet najbardziej wymyślne posiłki. Do dyspozycji jest kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki (jedna otwierana od góry, a druga domowa). 

 Rejsy po Północnym


Na jachcie ukryta jest cała masa schowków, szafek, bakist, które pomieszczą nie tylko rzeczy  osobiste, ale i prowiant na cały rejs. 


Rejsy pływowe

Rejs w Chorwacji - wnętrze jachtu
 
 
 
 

 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS w kokpicie z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, autopilot, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, radio VHF z DSC, automatyczna tratwa ratunkowa, ręczne radio VHF, automatyczne kamizelki ratunkowe z szelkami, zestaw pirotechniki, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki, dwie toalety morskie, dwa prysznice z ciepłą wodą, ogrzewanie, radio z USB, świeża pościel, sztormiaki Tribord 500 (M do XL)

Przelot do Bergen i z Alesund


Przeloty do Bergen i z Alesund nie są wliczone w cenę rejsu i uczestnicy odbywają podróż we własnym zakresie i na własny koszt. Jednakże z przyejmnością zpomożemy w rezerwacji biletu i organizacji podróż. W tej sprawie prosimy o kontakt przed rezerwacją. 

Bezpośrednie loty do Alesund
sobota          Gdańsk - Gdańsk      WizzAir       07:20-09:25
niedziela       Gdańsk - Alesund      WizzAir       06:10-08:15

Bezpośrednie loty z Bergen
niedziela        Bergen - Gdańsk       WizzAir       22:55-00:40
niedziela        Bergen - Gdańsk       Norwegian  16:20-19:20
niedziela        Bergen - Kraków       Norwegian   06:00-08:20
poniedziałek   Bergen - Gdańsk       WizzAir       17:35-19:20
poniedziałek   Bergen - Katowice     WizzAir       22:05-00:25

Do i z Norwegii można również polecieć z innych lotnisk w Polsce z wygodną przesiadką. Możliwych połączeń jest dużo, a ceny biletów atrakcyjne. 

 

Rejs morski w pierwszej klasie


Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na nowym jachcie z rocznika 2020. A ponadto ograniczamy liczbę uczestników do 8 osób. Czyli wszyscy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.

Nasz rejs nie jest najtańszy. Na pewno w sieci znajdziesz tańsze propozycje. Ale my chcemy Ci zagwarantować zupełnie nowy jacht, doskonałą organizację i profesjonalnego kapitana. I z doświadczenia wiemy, że warto za taką jakość zapłacić uczciwą cenę. 

 

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500 (rozmiary M do XL), minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł. Zalecamy wykupienie pakietu Premium! 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.  
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na rejsie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować rejs jak najszybciej.

 

Informacje praktyczne


Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę z żeglarstwem morskim, z pewnością przed rejsem kłębi Ci się w głowie masę pytań. Na sporo z nich staramy się odpowiedzieć w sekcji Pytania i odpowiedzi. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować się na rejs morski - zajrzyj do naszego poradnika Jak spakować się na rejs? A może nie wiesz jak taka impreza na morzu wygląda i czy to na pewno coś dla Ciebie? Służymy odpowiedzią!

Zawsze z przyjemnością porozmawiamy o naszych rejsach. Podpowiemy, doradzimy, dobierzemy najlepszą imprezę dostosowaną do Twoich oczekiwań. Napisz lub zadzwoń do nas! Chętnie pomożemy. 

 


sprawdź szczegóły płatności