Rejsy

Rejs HA03


1805 PLN

1900 PLN

Szkiery Sztokholmu i Gotlandia

  • Termin: 14.07.2018 - 21.07.2018
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 70-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 6
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 2
Sztokholm Nynashamn Visby Gdańsk

Jak po sznurku. Ze Szwecji do Polski.

Rejs zaczynamy w Szwecji, w Sztokholmie, który ma w swojej ofercie wszytko, czego dusza zapragnie. Możemy zafundować sobie zastrzyk adrenaliny wybierając się do parku rozrywki Gröna Lund lub przenieść się w czasie w Vasa Museum. Możemy też zrelaksować się w Aquaria Vattenmuseum. A wszytko to w odległości 5 minut spacerem od jachtu. 

Wierząc, że rejs to nie tylko porty - choć i te mają swoją magię i od wieków czarują żeglarzy- stawiamy na pływanie. W tym rejsie przetniemy Bałtyk na pół. Będzie żeglarsko, będzie morsko.  Jeżeli nocne wachty i dwie doby w morzu brzmią jak obietnica przygodny, ten rejs jest dla Ciebie. 

Po więcej informacji zerknij w szczegóły trasy pod mapą.

Dojazd i rozpoczęcie rejsu

Rejs rozpoczynamy w Sztokholmie w Marinie Vaasahamn w sobotę 14.07.2018 r. Jest to dzień organizacyjny, w którym nowa załoga przylatuje do Sztokholmu o różnych godzinach, podobnie jak stara załoga opuszcza jacht w różnym czasie. Taka sytuacja wymaga od obu załóg współdziałania i odrobiny wyrozumiałości. 

Przelot z Polski do Sztokholmu nie jest wliczony w cenę rejsu i uczestnicy organizują go we własnym zakresie i na własny koszt. Bezpośrednie połączenia lotnicze oferują RyanAir, WizzAir i LOT, a ceny biletów są bardzo atrakcyjne. Łatwy i szybki jest również transfer z lotniska do mariny. Z przyjemnością pomagamy i doradzamy przy organizacji podróży. 

W sobotę kapitan przywita załogę na jachcie, przeprowadzi przeszkolenie oraz zapozna z jachtem i jego obsługą. Z mariny wypłyniemy w niedzielę. 

 

 

Plan rejsu

Plan rejsu...

 

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jachtu. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać minimum 70-90 godzin.

 

Kapitan


Piotr
Żakowiecki

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 58 lat
  • Stopień: kapitan jachtowy
  • Staż morski: 50.000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Piotrek  związany jest z Kubrykiem od 2005 roku czyli pamięta nasze początki i zna Kubryk jak mało kto.  Przez te wszystkie lata Piotrek stał się marką samą w sobie. Kto raz z nim popłynął, chce wracać na morze tylko z nim. Uczestnicy rejsów cenią go za olbrzymie doświadczenie, które sprawia, że wszyscy czują się bezpiecznie, niezależnie od sytuacji. Duże poczucie humoru i niezwykła lekkość w przekazywaniu wiedzy są ogromnymi zaletami Piotrka.  Gdy nie żegluje zajmuje się swoją firmą informatyczną. Spokój i spełnienie odnajduje w jeździe konnej. 

Jak Piotrek ostatnio policzył, odbył - tylko z Kubrykiem - 113 rejsów. Na morzu spędził więc łacznie 2 lata i 2 miesiące :)

 


O sobie

Żeglarstwo to moja pasja - pływam od zawsze. Mając 17 lat zdobyłem patent żeglarza jachtowego... a potem to już poszło... Jestem kapitanem jachtowym. Zorganizowałem i poprowadziłem niezliczoną ilość rejsów, nie tylko bałtyckich, ale i na naszych kochanych Mazurach. Wypływałem już wiele mil morskich na wielu akwenach, w różnych warunkach jednak zawsze najchętniej wracam na Bałtyk.

Jacht

Sun Odyssey 440 (2019) - Caipiroska

Nazwa: Caipiroska
Typ: Sun Odyssey 440
Rocznik: 2019
Długość: 14.42 m
Szerokość: 4.49 m
Ilość kabin: 4
Ilość WC: 2
Zanurzenie: 2.24 m
Żagle: 95 m²
Silnik: 55 KM

Żagle

Samohalsujący fok (40 m²) to znak charakterystyczny jachtów Hanse. Rozwiązanie bardzo wygodne w żegludze na wiatr. Fok, bez ingerencji załogi, przechodzi na drugi hals w trakcie zwrotu. Grot (55 m²) jest natomiast refowany tradycyjnie i wyposażony w lazyjacka. Wszystkie liny do refowania sprowadzone są do kokpitu. 

 

Żagle

Ożaglowanie tego jachtu składa się z rolowanej genuy oraz grota refowanego tradycyjnie z systemem lin sprowadzonych do kokpitu. Powierzchnia żegli to ponad 110 m². Jacht jest sztywny, żegluje ostro do wiatru i bardzo szybko.

Silnik

Stacjonarny silnik Yanmar o mocy 54KM pozwala osiągnąć prędkość 5 węzłów. Zbiornik paliwa o pojemności 200 litrów umożliwia przepłynięcie około 300 mil morskich. W trakcie pracy, silnik podgrzewa ciepłą wodę i ładuje akumulatory.


 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, radar, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna PLB, pneumatyczna tratwa ratunkowa, radio VHF z DSC, zestaw pirotechniki, automatyczne kamizelki ratunkowe z uprzężą bezpieczeństwa, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, lodówka, grill elektryczny, czajnik elektryczny, 2 toalety morskie, 2 prysznice z ciepłą wodą, radio z CD, ogrzewanie Webasto, świeża pościel, sztormiaki morskie

Wnętrze

Sun Odyssey 440 wyróżniają się nowoczesną i oryginalną zabudową wnętrza. Tradycyjne jachtowe obłości zamieniono tutaj na proste linie wygodnych i niezwykle funkcjonalnych mebli. Środek jachtu jest jasny i przestronny. Pozwala wygodnie spędzać czas pod pokładem 9-cio osobowej załodze. 

Uczestnicy rejsu śpią w czterech dwuosobowych kabinach z płaskimi kojami. Każda z kabin ma wystarczającą ilość szafek, bakist i schowków. Kambuz w kształcie litery L jest funkcjonalny i mieści wszystkie niezbędne sprzety kuchenne i zapasy. Arielle ma trzy pomieszczenia toaletowe: toaletę, toaletę z prysznicem i osobny prysznic. W przestronnej mesie, przy dużum stole zasiąść może cała załoga. Jest tu też niewielki kącik nawigacyjny. 

Jacht wyposażony jest w dwa duże zbiorniki wody, radio z dobrym nagłośnieniem, kołdry i poduszki, świeżą pościel i ręczniki. 

 

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu (pomijając lot do Sztokholmu), czyli: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie KL i NNW w wersji minimalnej (KL 10.000 EUR, NNW 2.500 EUR). 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Zapewniamy  niezmienność ceny. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników. 


sprawdź szczegóły płatności