Rejsy

Rejs PP27


1833 PLN

1950 PLN

Zakończenie Bałtyckiego sezonu

rezerwuj
  • Termin: 22.10.2022 - 29.10.2022
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 60-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 9
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 0
Kołobrzeg Bornholm Ystad Klintholm Breege (Szczecin)

Elastyczne zasady rezerwacji

W okresie niepewności związanej z koronawirusem chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! 

Oto nasza propozycja:

 Zaliczka zmniejszona do 10% ceny rejsu;
 Dopłata pozostałych 90% na 21 dni przed rozpoczęciem rejsu;
 W przypadku odwołania rejsu ze względu na COVID-19 natychmiastowy zwrot wpłaconych opłat, bez potrąceń.

Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero wówczas, gdy będzie na 100% wiadomo czy rejs się odbędzie. Jeżeli ze względu na wirusa zamknięte będą granice, obowiązywać będzie kwarantanna po powrocie lub ograniczona będzie możliwość żeglowania - odwołamy rejs i natychmiast zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze. 

 

Plan rejsu

 

Uzupełnić

 

wyświetl szczegóły trasy

Zbiórka i rozpoczęcie rejsu

Rejs rozpoczynamy w Kołobrzegu.  O godzinie 16:00 czekamy na Ciebie w Marinie Solna przy ulicy Warzelniczej. Z dworca PKP to zaledwie 1 kilometr i 10-15 minut na piechotę.  Jeżeli przyjedziesz samochodem, możesz zostawić go na parkingu w marinie. Jeżeli Twój pociąg lub autobus przyjeżdża po 16:00, niczym się nie przejmuj. Będziemy na Ciebie czekać.   
Sobota to czas na zaokrętowanie, rozpakowanie swoich rzeczy osobistych i prowiantu, zapoznanie z jachtem, szkolenie żeglarskie i naukę obsługi jednostki. Wypływamy w niedzielę rano lub - o ile warunki pozwalają - w sobotę wieczorem.  
Kołobrzeg jest dobrze skomunikowany z resztą kraju. Można dojechać tu bezpośrednim pociągiem lub skorzystać np. z autokaru Flixbus. 

Rejs kończymy w Warnemunde (Rostock) w Niemczech. Do portu wpłyniemy najprawdopodobniej w piątek wieczorem. W sobotę około godziny 10:00 wyjedziemy z portu wygodnym mikrobusem i pojedziemy do Szczecina. Na dworcu PKP Szczecin Główny powinniśmy być około 14:00. Transport jest wliczony w cenę rejsu.  

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 60-90 godzin, w zależności od pogody i intensywności rejsu. Na opinii podajemy rzeczywistą liczbę godzin spędzonych na żegludze na żaglach i silniku.

 

Pyszne wyżywienie

Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej specjalnie dla nas dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. 
Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek.

Dla wegetarian przygotowujemy specjalne produkty, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych takich jak wegańska czy bezglutenowa. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu.  

Kapitan


Piotr
Zieliński

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 33 lat
  • Stopień: jachtowy sternik morski
  • Staż morski: 10 000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Piotr związany jest z Kubrykiem od kilku lat. Od ubiegłego sezonu pływa z nami jako skipper i już zdobył sobie grono wielbicieli. Pełen energii i ogromnego zaangażowania. Żeglarstwo jest jego pasją, czymś co go fascynuje, jego sposobem na życie, dlatego załogi wracające z rejsów z Piotem są nim zachwycone. 

Gdy nie żegluje, chodzi po górach, wędruje ze swoim Alaskanem. Marzy o wyprawie na Syberię. Lubi słuchać opowieści i snuć swoje. Sztormować woli w porcie. 

Tak o Piotrze napisali członkowie jego załóg:

"Piotr jest dobrym kapitanem. Sam żegluje z pasją i chce, aby inni mogli czerpać radość z pływania. Wykazuje się empatią względem załogi. Dużo wyjaśnia i tłumaczy. Dba o bezpieczeństwo." Dorota Szadkowska

"Piotr - właściwy człowiek na właściwym miejscu, najkrócej rzecz ujmując. Bardzo sympatyczny, kontaktowy, cierpliwy, mimo zmęczenia, małej ilości snu, zawsze w formie, zawsze gotowy do pomocy, rozmowy. Same słowa uznania. Łatwo było zauważyć, że zawsze stara się wyjść na przeciw oczekiwaniom załogi, ale zawsze z zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa. Wszystkim mogę polecać rejsy z Piotrem. Pod względem szkoleniowym, rejs również oceniam wysoko. Każdy członek załogi miał szanse robić wszystko na pokładzie z wyjątkiem manewrowania jachtem przy kei, co zrozumiałe." Wojciech Czubaj

"Piotrek, jako kapitan sprawdził się świetnie. Potrafi przekazywać swoją wiedzę w bardzo przystępny sposób, zachowywał spokój w każdej niepewnej sytuacji, ponadto jako człowiek jest bardzo w porządku. Mimo że był autorytetem na jachcie, nie dystansował od nas, wręcz traktował nas bardzo partnersko, co w porównaniu z moimi poprzednimi doświadczeniami (niektórzy kapitanowie traktowali załogę wojskowo i z mocnym dystansem), było niezwykle przyjemną odmianą. Bardzo dużo rzeczy się od niego nauczyłem i na pewno popłynąłbym z nim w kolejny rejs" Paweł Radziszewski


O sobie

Moja przygoda z żeglarstwem zaczęła się o dziwo nie na wielkich jeziorach mazurskich, a na Morzu Bałtyckim. Latami marząc o dalekich wyprawach morskich, pochłonięty bieżącymi sprawami dnia codziennego, w końcu postanowiłem spróbować. Do dziś pamiętam uczucie gdy pierwszy raz postawiłem stopę na pokładzie jachtu. Był to rejs ze Świnoujścia do Szwecji i z powrotem. Pod czujnym okiem kapitana Jerzego Gąsowskiego zdobywałem nowe umiejętności i doświadczenia. Miesiąc później ponownie wyruszyłem na morze. Czas mijał, a ja odwiedzałem kolejne porty Morza Bałtyckiego, Śródziemnego, Północnego oraz Atlantyku.

Czym dla mnie jest żeglarstwo? To przygoda, wolność, ciekawi ludzie, przyjaźnie, podjadanie słodyczy na nocnej wachcie i gorąca kawa o poranku. To zapierające dech miejsca, gra świateł i zachwyt. To także ciężar odpowiedzialności, respekt wobec morza i akceptacja własnych ograniczeń. Żeglarstwo to życie.

Jako kapitan jachtu na pierwszym miejscu zawsze stawiam bezpieczeństwo. Lubię przekazywać wiedzę i umiejętności. Staram się wychodzić na przeciw oczekiwaniom załogi.

Na prowadzonych przeze mnie rejsach nie może zabraknąć dobrego jedzenia, humoru i gorącej kawy:) Grasz na gitarze lub innym instrumencie? Potrafisz śpiewać? Jak dla mnie możesz nie przestawać!:)

Jacht

Bavaria Cruiser 45 (2019) - Seabird

Nazwa: Seabird
Typ: Bavaria Cruiser 45
Rocznik: 2019
Długość: 13.98 m
Szerokość: 4.49 m
Ilość kabin: 5
Ilość WC: 2
Zanurzenie: 1.75 m
Żagle: 114 m²
Silnik: 56 KM

Jeżeli chodzi o nasze jachty, to nie chodzimy na skróty. Nie uznajemy kompromisów. I oferujemy Wam to co najlepsze. W tym roku po Morzu Bałtyckim żeglujemy na jachcie wyjątkowej Bavarii Cruiser 45 z rocznika 2019. Jest to jednostka pięciokabinowa! Jacht jeszcze pachnie nowością!  

Nasza "bawarka" jest duża. 14 metrów długości daje masę miejsca pod pokładem i zapewnia doskonałe właściwości nautyczne. Dwie płetwy sterowe zapewniają doskonałe trzymanie kursu w przechyle. Nowoczesne rozwiązania zarówno na pokładzie jak i pod nim dają załodze bezpieczeństwo, komfort i niezwykłe żeglarskie emocje.  

Pięć dwuosobowych kabin, dwie łazienki, przestronna i bardzo jasna messa, kambuz z dwiema lodówkami - to wszystko przemyślane i zaplanowane tak, aby zapewniać wygodę, funkcjonalność i komfort. Zapraszamy na pokład!  

 
Rejsy po Północnym

Wnętrze jachtu Bavaria Cruiser 45 jest zaprojektowane dla wygodnego ugoszczenia 10 osób załogi. Pod pokładem znajduje się pięć dwuosobowych kabin. Cztery z płaskim łóżkiem i jedna piętrowa. W kabinach są kołdry, poduszki i świeża pościel. Jacht ma dwie łazienki z prysznicami.  

Rejsy po Morzu Północnym


Mesa (salon) wyróżnia się przestronnością i dużą ilością światła słonecznego wpadającego przez liczne okienka. Ciekawym rozwiązaniem są rozkładane dodatkowe siedzenia przy stole, tak aby pomieścić wygodnie naraz całą załogę. Kambuz (czyli kuchnia) przypomina tą domową. Długi i szeroki kamienny blat w kształcie litery L pozwoli przygotować nawet najbardziej wymyślne posiłki. Do dyspozycji jest kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki (jedna otwierana od góry, a druga domowa). 

 Rejsy po Północnym


Na jachcie ukryta jest cała masa schowków, szafek, bakist, które pomieszczą nie tylko rzeczy  osobiste, ale i prowiant na cały rejs. 


Rejsy pływowe

Rejs w Chorwacji - wnętrze jachtu
 
 
 

 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS w kokpicie z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, dziobowy ster strumieniowy, autopilot, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, radio VHF z DSC, AIS, ręczne radio VHF, tratwa ratunkowa, automatyczne kamizelki ratunkowe z szelkami, zestaw pirotechniki, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki, dwie toalety morskie, dwa prysznice z ciepłą wodą, ogrzewanie, radio z USB, świeża pościel, sztormiaki Tribord 500 (M do XL)

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500, minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł, transfer mikrobusem z Rostocku do Szczecina. Zalecamy wykupienie pakietu Premium! 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.  
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na rejsie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować rejs jak najszybciej.

 

Informacje praktyczne


Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę z żeglarstwem morskim, z pewnością przed rejsem kłębi Ci się w głowie masę pytań. Na sporo z nich staramy się odpowiedzieć w sekcji Pytania i odpowiedzi. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować się na rejs morski - zajrzyj do naszego poradnika Jak spakować się na rejs? A może nie wiesz jak taka impreza na morzu wygląda i czy to na pewno coś dla Ciebie? Służymy odpowiedzią!

 

rezerwuj
sprawdź szczegóły płatności