W okresie niepewności związanej z koronawirusem chcemy dać Uczestnikom naszych kursów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na kurs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja nie wiązała się z żadnym ryzykiem!
Oto nasza propozycja: Zaliczka zmniejszona do 10% ceny kursu;
Dopłata pozostałych 90% na 14 dni przed rozpoczęciem kursu;
W przypadku odwołania kursu ze względu na COVID-19 natychmiastowy zwrot wpłaconych opłat, bez potrąceń.
Rezerwując nasz kurs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero wówczas, gdy będzie na 100% wiadomo czy kurs się odbędzie. Jeżeli ze względu na wirusa obowiązywać będzie zakaz lub istotne ograniczenia możliwości żeglowania i szkolenia - odwołamy kurs i natychmiast zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze.
Szukając kursu na patent Jachtowego Sternika Morskiego z pewnością traficie na wiele konkurencyjnych propozycji. Znajdziecie kursy tańsze, krótsze, z gwarancją otrzymania patentu, a nawet takie, gdzie nie trzeba osobiście uczestniczyć w zajęciach...
My jesteśmy dumni z tego w jaki sposób prowadzimy nasze szkolenia i zapraszamy na pokład osoby, które chcą zdobyć rzetelną wiedzę i umiejętności poświęcając trochę czasu, energii i pracy.
Nasz kurs:
▼▼ Kliknij w link pod mapą, aby zobaczyć szczegóły kursu! ▼▼
Kurs rozpoczynamy w sercu starego miasta w Gdańsku. O godzinie 16:00 czekamy na Ciebie w Marinie Gdańsk przy ulicy Szafarnia. Dojazd z dworca PKP zajmuje kilkanaście minut. Jeżeli przyjedziesz samochodem, możesz zostawić go na pobliskich parkingach strzeżonych, np. przy ul. Kurza 1 lub Angielska Grobla 19.
Sobota to czas na zaokrętowanie, rozpakowanie swoich rzeczy osobistych i prowiantu, zapoznanie z jachtem, integrację i rozpoczęcie szkolenia. Ostrą manewrówkę i pełne szkolenie zaczynamy w niedzielę rano.
Szkolenie kończymy w piątek wieczorem w Marinie Gdańsk. W sobotę o 08:00 rozpocznie się egzamin przed zewnętrzną komisją. W pierwszej kolejności odbędzie się część teoretyczna złożona z testu jednokrotnego wyboru oraz zadania nawigacyjnego na mapie. Ta część trwa około 1.5 godziny. Następnie odbywa się część manewrowa, gdzie każda egzaminowana osoba wciela się w rolę kapitana i wykonuje zadane przez komisję manewry.
Gwarantujemy, ze egzamin odbywa się zawsze w spokojnej, swobodnej i przyjacielskiej atmosferze. Zakończenie egzaminu planowane jest na godzinę 13:00.
Kubrykowe kursy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej specjalnie dla nas dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć.
Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek.
Dla wegetarian przygotowujemy specjalne produkty, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych takich jak wegańska czy bezglutenowa. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją kursu.
Przygotowując program naszego kursu na patent Jachtowego Sternika Morskiego braliśmy pod uwagę najważniejszą dla nas zasadę - nie zdobycie patentu jest najistotniejsze, a przekazanie uczestnikom wystarczających umiejętności do bezpiecznego poprowadzenia samodzielnego rejsu.
I w ten sposób przez ostatnie lata stale dopracowujemy i ulepszamy nasz autorski program szkoleniowy. Nie ukrywamy, że tydzień to bardzo mało czasu na przekazanie wszystkiego, co przekazać byśmy Wam chcieli. Dlatego szkolenie jest bardzo intensywne i każdą chwilę wykorzystujemy na naukę manewrowania jachtem. W momentach, gdy nie manewrujemy, pracujemy nad teorią. I tak często do późnej nocy.
Ramowy program szkolenia
Szkolenie złożone jest z części praktycznej oraz teoretycznej. Największy nacisk kładziemy na część praktyczną, obejmującą naukę sprawnego i bezpiecznego manewrowania jachtem na silniku w marinie oraz na żaglach na otwartej wodzie. Każdy uczestnik kursu staje za sterem i samodzielnie wykonuje wszystkie manewry, wielokrotnie je powtarzając i doskonaląc. Większość czasu spędzamy w Marinie Gdańsk i na Motławie. Planujemy również wyjście do Gdyni oraz do Górek Zachodnich. Pozwoli to w praktyce przećwiczyć planowanie trasy oraz manewry portowe w różnych marinach. Wieczorami zajmujemy się teorią, która prowadzona jest w formie wykładów i zajęć na mapie.
Ćwiczymy manewry na żaglach:
Ćwiczymy manewry na silniku:
Ćwiczymy w praktyce zagadnienia teoretyczne:
Omawiamy zagadnienia teoretyczne:
Do udziału w kursie zapraszamy każdego, kto chce przejść intensywne szkolenie żeglarskie. Nie mamy żadnych wstępnych wymagań. Natomiast, aby po kursie przystąpić do egzaminu, uczestnik musi posiadać staż morski w minimalnej ilości 160 godzin. Staż musi być udokumentowany opiniami z rejsu morskiego, które wydaje kapitan po rejsie.
Egzamin zaplanowany jest na sobotę, od godziny 08:00. Czas trwania egzaminu (teoria i praktyka) to około 4 godzin. Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje zaświadczenie, z którym samodzielnie występuje do PZŻ o wydanie patentu. Czas oczekiwania na patent to około jednego miesiąca.
"Zdawalność". To słowo często pojawia się w pytaniach osób szukających kursu. Czy mamy "zdawalność" 100%? NIE! I mamy nadzieję, że nie szukasz kursu z gwarancją otrzymania patentu. Bez problemu znajdziesz w Internecie oferty kursu ze "zdawalnością" 100%. Czasami nawet nie trzeba wstawać z kanapy - wystarczy przelew na konto "szkoły żeglarskiej". My GWARANTUJEMY, że będziesz musiał / musiała troszkę się namęczyć i postarać, aby zdać egzamin. Ale jesteśmy pewni, że to docenisz w pierwszym samodzielnie prowadzonym rejsie morskim. U nas egzamin zda każdy, kto uczciwie i rzetelnie przepracował kurs.
Nasz kurs organizujemy na wodach Zatoki Gdańskiej, a zaczynamy w Marinie Gdańsk w Gdańsku, przy ulicy Szafarnia. Marina jest położona w samym centrum starego miasta, tuż przy słynnym statku Sołdek i na przeciwko Żurawia.
Część praktyczną kursu, czyli manewrówkę na silniku i pod żaglami będziemy prowadzić głównie w Gdańsku. W trakcie kursu wypłyniemy również na wody Zatoki Gdańskiej i odwiedzimy Gdynię i Hel. Trenowanie manewrów w kilku marinach daje możliwość bardziej wszechstronnej nauki i lepszego opanowania jachtu.
Po egzaminie wracamy do Mariny Gdańsk, gdzie zakończymu kurs.
Nazwa: | Pan Kubryk |
---|---|
Typ: | Bavaria Cruiser 37 |
Rocznik: | 2018 |
Długość: | 11.30 m |
Szerokość: | 3.67 m |
Ilość kabin: | 3 |
---|---|
Ilość WC: | 1 |
Zanurzenie: | 1.95 m |
Żagle: | 65 m² |
Silnik: | 29 KM |
Pan Kubryk to nasz nowiutki jacht, odebrany w 2018 roku. Ponieważ jesteśmy jego właścicielem, jest on dla nas klejnotem w koronie kubrykowej floty. Bavaria Cruiser 37 to nowa konstrukcja niemieckiej stoczni. Jacht zaprojektowany do szybkiej, komfortowej i bezpiecznej żeglugi, tak aby każdy na pokładzie czuł bezpośredni kontakt z morzem i żeglarskie emocje. Pana Kubryka wyposażyliśmy zdecydowanie ponad standardowo. Najnowsza elektronika nawigacyjna firmy Garmin, dziobowy ster strumieniowy, ogrzewanie Webasto, teakowy kokpit, nowoczesne rolowane żagle. Wszystko, aby zapewnić Wam to, co we współczesnym żeglarstwie turystycznym najlepsze. W sezonie 2019 i 2020 Pan Kubryk udowodnił jak świetnie sprawdza się na naszych bałtyckich rejsach i szkoleniach. Jesteśmy dumni z tego jachtu!
Zapraszamy na pokład Pana Kubryka!
Wnętrze naszej Bavarii Cruiser 37 jest bardzo nowocześnie i funkcjonalnie rozwiązane. Duża ilość światła, wpadająca do wnętrza jachtu przez liczne skylighty wraz z jasnym kolorem drewna i tapicerki tworzy przytulną i komfortową przestrzeń. Pod pokładem znajdują się trzy dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem i dwie pojedyncze koje w mesie. Łazienka z prysznicem z ciepłą wodą oraz morską toaletą. Funkcjonalny kambuz z dwupalnikową kuchenką gazową, piekarnikiem, lodówką i zestawem naczyń i przyborów kuchennych nawet dla zaawansowanych kucharzy.
Mesa z dużym stołem z rozkładanymi dwoma skrzydłami pomieści całą załogę. W kabinach i w mesie znajdują się liczne szafki, schowki, bakisty i jaskółki. Nie ma problemu z pomieszczeniem rzeczy osobistych i prowiantu na cały rejs.
Aby żeglowanie było jeszcze bardziej wygodne, do Waszej dyspozycji są też ciepłe kołdry i poduszki oraz świeża pościel. Osoby, które nie mają swojego sprzętu mogą skorzystać ze sztormiaków znajdujących się na wyposażeniu jachtu. Są to sztormiaki Tribord 500 w rozmiarach od M do XL, składające się z kurtki i spodni.
Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty kursu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500, ubezpieczenie NNW 5.000 zł, pomoce szkoleniowe.
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny kursu.
Gwarantujemy, że kurs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na kursie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować szkolenie jak najszybciej.
Egzamin i wydanie patentu nie jest wliczone w cenę kursu. Opłata za egzamin to 350 PLN, płatna wyłącznie online po zarejestrowaniu się na egzamin.