Chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! A koszty rejsu były niezmienne.
Oto nasza propozycja: Zaliczka zmniejszona do 20% ceny rejsu;
Dopłata pozostałych 80% na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu;
Gwarancja niezmiennej ceny od momentu rezerwacji;
Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca oraz niezmienną cenę. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu.
Jeżeli w trakcie roku będziemy zmuszeni do podniesienia ceny kursu - podwyżka nie będzie dotyczyć osób, które mają zrobioną rezerwację. Gwarantujemy niezmienioną cenę.
Rejs po Bałtyku jest dla wielu z nas wielkim marzeniem. Przygodą, która wydaje się trudna, odległa i mało osiągalna. My w Kubryku udowadniamy, że nie ma nic prostszego. Pozwalamy realizować żeglarskie marzenia!
Zapraszamy Cię na pokład naszego jachtu - dzielnej i nowoczesnej jednostki typu Bavaria Cruiser 46. Szybka, bezpieczna i komfortowa konstrukcja zapewnia doskonałe warunki w trakcie rejsu. Nasz kapitan szkoli i przygotowuje wszystkich uczestników do pełnienia każdej funkcji na jachcie. Tydzień rejsu jest zatem nie tylko przygodą i przyjemnością, ale i doskonałą okazją do nauki żeglarskiego fachu. Niezależnie czy jest to Twój pierwszy czy n-ty rejs morski - gwarantujemy doskonałą atmosferę i świetną, żeglarską zabawę.
Czeka nas co najmniej półtorej doby w morzu. To świetny czas, żeby poczuć rytm wacht. Zachwycić się morzem. Poczuć czym jest choroba morska i wyzdrowieć :) Polecamy ciekawy artykuł naszego kapitana Miłosza o tym, jak sobie radzić z chorobą morską.
Pierwszym portem naszego rejsu jest Kopenhaga - miasto, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Warto zwrócić uwagę na Port Nyhavn najbardziej kolorową część duńskiej stolicy. Punktem obowiązkowym jest symbol Kopenhagi - syrenka. Jak głosi legenda jest siostrą naszej warszawskiej syrenki. Obie przypłynęły do wybrzeży Bałtyku. Jedna popłynęła wzdłuż Wisły, druga zachwycona duńskimi cieśninami wybrała Kopenhagę. Jedną z ciekawszych atrakcji Kopenhagi jest Amalienborg czyli zimowa rezydencja duńskiej rodziny królewskiej. Ponadto warto odwiedzić Wolne Miasto Christiania, niezależną od miasta dzielnicę z własnym prawem, flagą i walutą.
Porty są ciekawe, ale morze wzywa. Ruszamy Sundem do tajemniczo miejsca o nazwie Helsingor, gdzie znajduje się najbardziej znany na świecie zamek - Kronborg Slot czyli zamek szekspirowskiego Hamleta. Czeka nas żegluga wąskim przesmykiem, z dużym ruchem statków. To niezwykle edukacyjny fragment rejsu. Co ciekawe w tym miejscu często pojawiają się całkiem silne prądy. Nie są to prądy pływowe, a powodowane przez wiatr wiejący długo z jednego kierunku. Bardzo ciekawe zjawisko!
W drodze powrotnej do Kołobrzegu czeka nas przepłynięciem kanałem Falsterbo, gdzie operator mostu potrafi zbudować pełną emocji atmosferę. :)
Po wyjściu z kanału skierujemy się na zachodnie wybrzeże Bornholmu. Jeśli tylko warunki pogodowe będą sprzyjające, postaramy się zacumować w uroczym porciku Hammerhaven. Jest on jednak słabo osłonięty od fal, dlatego pogoda musi być "murowana". Jeśli wiać będzie nieco mocniej - staniemy w bezpiecznej marinie w stolicy wyspy - Ronne.
Powrót do Kołobrzegu zajmie nam mniej niż dobę. To czas kiedy zrozumiemy, że tydzień na jachcie to zdecydowanie za mało. Poczujemy jak cudowne i wyjątkowe jest żeglarskie życie. Wrócimy pełni pozytywnej energii i głowy pełnej planów kolejnych wypraw.
Dołącz do nas. Pozwól sobie na realizację swoich żeglarskich marzeń już dziś!
Rejs rozpoczynamy w Kołobrzegu. Od godziny 16:00 czekamy na Ciebie w Marinie Solna przy ulicy Warzelniczej. Jeżeli przyjeżdżasz do Kołobrzegu wcześniej, możesz przed 16:00 zostawić na jachcie bagaż. Przechowamy go w kabinie dziobowej, a Ty będziesz mogła/mógł miło spędzić czas w Kołobrzegu, do momentu zbiórki. Warto przejść się w stronę latarni morskiej, gdzie znajdziecie wiele kawiarni, barów i restauracji.
Z dworca PKP w 15 minut można dojść do mariny na piechotę. Jeżeli przyjedziesz samochodem, możesz zostawić go na pobliskich parkingach strzeżonych lub w marinie (~40 zł / doba).
Sobota to czas na zaokrętowanie, rozpakowanie swoich rzeczy osobistych i prowiantu, zapoznanie z jachtem, szkolenie żeglarskie i naukę obsługi jednostki. Wypływamy w niedzielę rano lub - o ile warunki pozwalają - w sobotę wieczorem.
Po rejsie wracamy do Kołobrzegu, najczęściej w piątek wieczorem. Zakończenie rejsu i wyokrętowanie załogi odbywa się w sobotę do godziny 09:00. Jeżeli potrzebujesz, możesz opuścić jacht wcześniej.
Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku.
Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie.
Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument akceptowany przez PZŻ, potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 60-90 godzin, w zależności od pogody i intensywności rejsu. Na opinii podajemy rzeczywistą liczbę godzin spędzonych na żegludze na żaglach i silniku.
Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej specjalnie dla nas dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek.
Dla wegetarian zapewniamy specjalne produkty, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych, takich jak wegańska, bezglutenowa, keto i inne. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu.
Jeżeli zastanawiasz na czym polega rejs w formule All Inclusive - już wyjaśniamy. My bierzemy na siebie całość organizacji rejsu, a Ty skupiasz się na czerpaniu radości z żeglowania. :)
To my, jeszcze przed rejsem, robimy zakupy prowiantu i dostarczamy je na jacht. Przygotowujemy gotowe, domowe obiady, aby ograniczyć ilość gotowania. Dbamy o świeżą pościel i sprzątanie jachtu po rejsie. Kapitan opłaca postoje jachtu w porcie, paliwo, gaz, wodę i inne niezbędne koszty. Jeśli w trakcie rejsu zabraknie pieczywa, owoców czy innych produktów - dokupimy je w najbliższym porcie. I co najważniejsze - to wszystko wliczone jest w cenę rejsu!
Robert dołączył do załogi Kubryka w 2023, co bardzo nas cieszy, ponieważ jesteśmy pewni, że wniesie na kubrykowe rejsy dużo optymizmu i uśmiechu, a co najważniejsze, porządną dawkę żeglarskiej wiedzy. Roberta poznaliśmy podczas rodzinnego rejsu w Grecji i możemy Was zapewnić, że świetnie mieć go w załodze. Pasja, doświadczenie, miłość do żeglarstwa i morza połączone z dobrym humorem i energią, która motywuje do działania. Robert to kapitan, z którym sami chętnie popłynęliśmy w rejs.
Zapewne nie jestem wyjątkiem i też nie lubię pisać o sobie, lubię natomiast tabelki, punkty, listy „To Do”, więc w takiej to formie znajdziecie kilka słów o mnie.
Moje początki: z żeglarstwem zetknąłem się na przełomie lat 80/90 tych kiedy jako kilkulatek kręciłem się po klubowej szkutni podczas napraw słomkowych Omeg. Następnie na tych naprawionych omegach z rodzicami odkrywaliśmy zakamarki Jeziora Zegrzyńskiego i później podczas rodzinnych wakacji Jeziorak, a że zawsze ciągnęło mnie na wodę to tak zostało do dziś tylko akweny się zmieniają.
Żeglarstwo dla mnie to: Hobby, pasja, a w ostatnich latach również praca dająca dużo satysfakcji. Żeglarstwo to ciągła nauka siebie, przyrody, kształtowanie charakteru, cierpliwości i bycia elastycznym.
Co lubię w żeglarstwie: otaczającą mnie przestrzeń i widok po horyzont. Świadomość, że będąc w morzu mogę zapłynąć w zasadzie wszędzie. Lubię to, że na jachcie, niezależnie czym zajmujemy się na lądzie wszyscy jesteśmy tacy sami: zależni od sił matki natury, połączeni chęcią żeglugi, przygody i dobrej zabawy.
Co jest dla mnie ważne w żeglarstwie: Tu nie będę oryginalny - BEZPIECZEŃSTWO załogi i odpowiedzialność w działaniu każdej osoby w mojej załodze, bo ma to wpływ na nas wszystkich – od zawsze wychodzę z założenia, że wolę, aby ktoś mnie nie polubił (bo nie dopłynęliśmy do portu XYZ niż miałbym zostać „gwiazdą” porannych telewizyjnych pasków. Na moich rejsach zawsze są rozpisane wachty, bo jachtowy porządek musi być, aby było bezpiecznie, by w sytuacji wymagającej pracy na pokładzie, każdy wiedział co do niego należy (oczywiście rejsy wakacyjne tzw yachting mają swój rytm).
A jak już jest bezpiecznie, to na drugim miejscu jest chill & fun wśród załogi, bo przecież jesteśmy tam dla własnej przyjemności, naładowania akumulatorów, dla odpoczynku i dobrej zabawy.
Gdzie żeglowałem: Morze Bałtyckie, Adriatyk, Morze Egejskie, Morze Północne oraz oczywiście szlak Wielkich Jezior Mazurskich i inne mniejsze jeziora.
Moje żeglarskie marzenie: jako dziecko marzyłem by być piratem lub odkrywcą jak Kolumb - coś z tego pozostało, bo kiedyś chciałbym pożeglować po wodach Morza Karaibskiego, zawinąć do Port Royal na Jamajce czy do Nassau na Bahamach.
Prywatnie, poza żeglarstwem: lubię góry, lubię las i lubię przebywać na świeżym powietrzu. Nie lubię bezczynności. W wolnych chwilach biegam (kiedyś trochę więcej
Nazwa: | Anneliese |
---|---|
Typ: | Bavaria Cruiser 46 |
Rocznik: | 2020 |
Długość: | 14,24 m |
Szerokość: | 4,35 m |
Ilość kabin: | 4 |
---|---|
Ilość WC: | 3 |
Zanurzenie: | 2,10 m |
Żagle: | 122 m² |
Silnik: | 55 KM |
Jeżeli chodzi o nasze jachty, to nie chodzimy na skróty. Nie uznajemy kompromisów. I oferujemy Wam to co najlepsze. W tym roku po Morzu Bałtyckim żeglujemy na jachcie Bavaria Cruiser 46 z rocznika 2020. Jacht jeszcze pachnie nowością! Ten jacht został wyróżniony prestiżową nagrodą "European Yacht of the Year" i wcale nas to nie dziwi.
Nasza "bawarka" jest duża. 14 i pół metra długości daje masę miejsca pod pokładem i zapewnia doskonałe właściwości nautyczne. Dwie płetwy sterowe zapewniają doskonałe trzymanie kursu w przechyle. Nowoczesne rozwiązania zarówno na pokładzie jak i pod nim dają załodze bezpieczeństwo, komfort i niezwykłe żeglarskie emocje.
Cztery dwuosobowe kabiny, trzy łazienki, przestronna i bardzo jasna messa, kambuz z dwiema lodówkami - to wszystko przemyślane i zaplanowane tak, aby zapewniać wygodę, funkcjonalność i komfort. Zapraszamy na pokład!
Wnętrze jachtu Bavaria Cruiser 46 jest zaprojektowane dla wygodnego ugoszczenia 9 osób załogi. Pod pokładem znajdują się cztery dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem. W kabinach są kołdry, poduszki i świeża pościel. Jacht ma cztery łazienki. W dwóch rufowych znajduje się toaleta z prysznicem. Na dziobie umieszczone są osobno toaleta na prawej burcie i prysznic na lewej burcie.
Mesa (salon) wyróżnia się przestronnością i dużą ilością światła słonecznego wpadającego przez liczne okienka. Ciekawym rozwiązaniem są rozkładane dodatkowe siedzenia przy stole, tak aby pomieścić wygodnie naraz całą załogę. Kambuz (czyli kuchnia) przypomina tą domową. Długi i szeroki kamienny blat w kształcie litery L pozwoli przygotować nawet najbardziej wymyślne posiłki. Do dyspozycji jest kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki (jedna otwierana od góry, a druga domowa).
Na jachcie ukryta jest cała masa schowków, szafek, bakist, które pomieszczą nie tylko rzeczy osobiste, ale i prowiant na cały rejs.
Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500 (rozmiary M do XL), minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł. Zalecamy wykupienie pakietu ubezpieczenia Premium w trakcie rezerwacji rejsu.
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu.
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na rejsie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować rejs jak najszybciej.
Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę z żeglarstwem morskim, z pewnością przed rejsem kłębi Ci się w głowie masę pytań. Na sporo z nich staramy się odpowiedzieć w sekcji Pytania i odpowiedzi. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować się na rejs morski - zajrzyj do naszego poradnika Jak spakować się na rejs? A może nie wiesz jak taka impreza na morzu wygląda i czy to na pewno coś dla Ciebie? Służymy odpowiedzią!
Zawsze z przyjemnością porozmawiamy o naszych rejsach. Podpowiemy, doradzimy, dobierzemy najlepszą imprezę dostosowaną do Twoich oczekiwań. Napisz lub zadzwoń do nas! Chętnie pomożemy.
Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na nowym jachcie z rocznika 2020. A ponadto ograniczamy liczbę uczestników do 8 osób. Czyli wszyscy uczestnicy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.