Ten weekendowy rejs organizowany jest w okresie, gdy to pogoda dyktuje warunki i rozdaje karty.
W listopadzie na Bałtyku może być ładnie ale może być bardzo paskudnie i sztormowo. Jeżeli prognoza pogody w czwartek 21.11.2024 przewidywać będzie wiatr powyżej 7B na Zatoce Gdańskiej, odwołamy rejs i zwrócimy Uczestnikom 100% wpłat.
Zapraszamy Cię na intensywny żeglarski weekend na Zatoce Gdańskiej.
Niezależnie czy:
chcesz ostatni raz w sezonie wyrwać się na żagle
brakuje Ci trochę godzin stażowych przed egzaminem na "morsa"
masz tylko weekend na prawdziwą morską przygodę
nasz rejs jest propozycją właśnie dla Ciebie. Trzy dni intensywnego żeglowania po Zatoce Gdańskiej i do Władysławowa. W tym rejsie nie planujemy wypływać za granicę. Odwiedzimy 2-3 porty i spędzimy jak najwięcej czasu pod żaglami.
Ale nie chcemy Cię oszukiwać. Listopad na Bałtyku może być paskudny, sztormowy i niebezpieczny. Dlatego w czwartek po południu sprawdzimy prognozę pogody IMGW. Jeżeli będzie zapowiadała niebezpieczne warunki (wiatr powyżej 7B, temperatury poniżej 5C) wówczas odwołamy rejs i zwrócimy wszystkie Twoje wpłaty. A jeżeli prognoza będzie zadowalająca - potwierdzamy rejs i płyniemy. To ma być przecież dobra zabawa a nie mordęga!
Gdzie możemy popłynąć? O tym najlepiej przeczytasz w naszym artykule opisującym żeglowanie po Zatoce Gdańskiej.
Kliknij na "wyświetl szczegóły trasy" pod mapą, aby dowiedzieć się więcej o rejsie.
Rejs rozpoczynamy w sercu starego miasta w Gdańsku. W piątek, od godziny 10:00 czekamy na Ciebie w Marinie Gdańsk przy ulicy Szafarnia. Jeżeli chcesz do Gdańska przyjechać dzień wcześniej, proponujemy nocleg na jachcie z czwartku na piątek - bez opłaty. Tuż przy marinie znajduje się ogromna liczba kawiarni, barów, knajpek i restauracji.
Dojazd z dworca PKP zajmuje kilkanaście minut. Jeżeli przyjedziesz samochodem, możesz zostawić go na pobliskich parkingach strzeżonych, np. przy skrzyżowaniu ulic Kurzej i Radnej (40 zł / doba). Przy marinie znajduje się kilka miejsc parkingowych obiętych parkomatem.
Po szybkim rozpakowaniu się, przeszkoleniu i omówieniu planu rejsu - wypływamy na Zatokę Gdańską.
Po rejsie wracamy do Gdańska w niedzielę wczesnym wieczorem. Zakończenie rejsu i wyokrętowanie załogi odbywa się do godziny 20:00. Jeżeli potrzebujesz, możesz opóścić jacht wcześniej.
Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku.
Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie.
Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument akceptowany przez PZŻ, potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 20-35 godzin, w zależności od pogody i intensywności rejsu. Na opinii podajemy rzeczywistą liczbę godzin spędzonych na żegludze na żaglach i silniku.
Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej specjalnie dla nas dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek.
Dla wegetarian zapewniamy specjalne produkty, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych, takich jak wegańska, bezglutenowa, keto i inne. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu.
Jeżeli zastanawiasz na czym polega rejs w formule All Inclusive - już wyjaśniamy. My bierzemy na siebie całość organizacji rejsu, a Ty skupiasz się na czerpaniu radości z żeglowania. :)
To my, jeszcze przed rejsem, robimy zakupy prowiantu i dostarczamy je na jacht. Przygotowujemy gotowe, domowe obiady, aby ograniczyć ilość gotowania. Dbamy o świeżą pościel i sprzątanie jachtu po rejsie. Kapitan opłaca postoje jachtu w porcie, paliwo, gaz, wodę i inne niezbędne koszty. Jeśli w trakcie rejsu zabraknie pieczywa, owoców czy innych produktów - dokupimy je w najbliższym porcie. I co najważniejsze - to wszystko wliczone jest w cenę rejsu!
Irek związany jest z Kubrykiem już od wielu lat i wniósł do naszej żeglarskiej rodziny spokój i ogromne doświadczenie.
Ciepły, otwarty, z poczuciem humoru. Wielbiciel psów, zwłaszcza bokserów. Człowiek z ogromnym sercem, wrażliwością i empatią.
Jako kapitan, chętnie dzieli się swoją wiedzą i wspomnianym już doświadczeniem.
Załogi doceniają jego wewnętrzny spokój i kompetencje, które sprawiają, że na rejsie z Irkiem każdy czuje się bezpiecznie i komfortowo.
Żeglarstwo jest moją pasją. Uprawiam je ponad 40 lat. Pierwszy raz wsiadłem na łódkę dzięki żonie. Potem było wiele lat pływania po pięknych kaszubskich jeziorach. Na przełomie wieków zaczęły się pierwsze próby na Bałtyku i Śródziemnym.
Od 2010 r. regularnie pływam po morzach Grecji, Chorwacji i po Bałtyku. Jako żeglarz jestem ostrożny, nie podejmuję niepotrzebnego ryzyka - bezpieczeństwo załogi jest dla mnie priorytetem. W wolnym czasie dużo biegam, chodzę z psami na spacery, czytam książki.
Nazwa: | Pan Kubryk |
---|---|
Typ: | Bavaria Cruiser 37 |
Rocznik: | 2018 |
Długość: | 11.30 m |
Szerokość: | 3.67 m |
Ilość kabin: | 3 |
---|---|
Ilość WC: | 1 |
Zanurzenie: | 1.95 m |
Żagle: | 65 m² |
Silnik: | 29 KM |
Pan Kubryk to nasz nowiutki jacht, odebrany w 2018 roku. Ponieważ jesteśmy jego właścicielem, jest on dla nas klejnotem w koronie kubrykowej floty. Bavaria Cruiser 37 to nowa konstrukcja niemieckiej stoczni. Jacht zaprojektowany do szybkiej, komfortowej i bezpiecznej żeglugi, tak aby każdy na pokładzie czuł bezpośredni kontakt z morzem i żeglarskie emocje. Pana Kubryka wyposażyliśmy zdecydowanie ponad standardowo. Najnowsza elektronika nawigacyjna firmy Garmin, dziobowy ster strumieniowy, ogrzewanie Webasto, teakowy kokpit, nowoczesne rolowane żagle. Wszystko, aby zapewnić Wam to, co we współczesnym żeglarstwie turystycznym najlepsze. W sezonie 2019 i 2020 Pan Kubryk udowodnił jak świetnie sprawdza się na naszych bałtyckich rejsach i szkoleniach. Jesteśmy dumni z tego jachtu!
Zapraszamy na pokład Pana Kubryka!
Wnętrze naszej Bavarii Cruiser 37 jest bardzo nowocześnie i funkcjonalnie rozwiązane. Duża ilość światła, wpadająca do wnętrza jachtu przez liczne skylighty wraz z jasnym kolorem drewna i tapicerki tworzy przytulną i komfortową przestrzeń. Pod pokładem znajdują się trzy dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem i dwie pojedyncze koje w mesie. Łazienka z prysznicem z ciepłą wodą oraz morską toaletą. Funkcjonalny kambuz z dwupalnikową kuchenką gazową, piekarnikiem, lodówką i zestawem naczyń i przyborów kuchennych nawet dla zaawansowanych kucharzy.
Mesa z dużym stołem z rozkładanymi dwoma skrzydłami pomieści całą załogę. W kabinach i w mesie znajdują się liczne szafki, schowki, bakisty i jaskółki. Nie ma problemu z pomieszczeniem rzeczy osobistych i prowiantu na cały rejs.
Aby żeglowanie było jeszcze bardziej wygodne, do Waszej dyspozycji są też ciepłe kołdry i poduszki oraz świeża pościel. Osoby, które nie mają swojego sprzętu mogą skorzystać ze sztormiaków znajdujących się na wyposażeniu jachtu. Są to sztormiaki Tribord 500 w rozmiarach od M do XL, składające się z kurtki i spodni.
Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500, ubezpieczenie NNW 10.000 zł (nie planujemy wypływać za granicę).
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji.
Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu. Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.